Blog DramaQueen

15 February 2013

GK





bila orang tu ada nama. orang tu ada wang. orang tu ada pangkat. 
kau jalan berkepit kesana kemari sampai melekat tak kenal tempat. 


bila orang tu tak ada segala.segalanya hilang.semuanya kosong 
kau jalan tak pandang pun. hanya mendongak tinggi.setinggi langit 


jangan toleh kebelakang bila kau diperguna kembali
yang tiada segala benda tu dia dah pergi 


dia mungkin tak kan kembali lagi
tamat lah cerita ini 


4 comments:

KonspiMaker said...

Nampak permata ambil,nampak batu tinggal.

BESI BISU said...

kadang-kadang, bila aku tengok orang sapu lantai, kerja pungut tahi, aku berterima kasih kat dia orang. sebab dia orang yang sanggup buat kerja tu semua. selagi dia oang tak mencuri, selagi tu kita jangan pandang dia orang sebelah mata.

Meyra John said...

Mari join sini. ^^

http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/mencari-blogger-and-instagrammer-yang.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/tumblring-time-by-selalulalu.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/sky-skype-skyping-by-selalulalu.html

Thanks. ^^

Meyra John said...

Hai. :) Salam perkenalan. Mari join sini. ^^

http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

Untuk tingkatkan pageview, followers and traffic korang meningkat hingga tahap AWESOME!!

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/segment-lick-exchange-affie-by.html

Thanks dear!!